2014. augusztus 25., hétfő

Sweeter than candy 3. rész Strandolás Subaruval és a lányokkal- Egy újabb meglepetés

Segítettem Subarunak elvinni a cuccait az új házba. Lepakoltunk, majd elsétáltunk anyáék boltjába.
- Sziasztok!- köszöntem hangosan, amikor beértünk a boltba- Gyere!- mondtam és intettem barátomnak, hogy jöjjön utánam.
Ő kicsit félve, de követett. A pénztár előtt megálltam. Anya és apa épp ebédeltek (délre értünk a boltba).
- Kislányom! Pasit hozol a nyakunkra?- mondta apa huncutul.
- Dehogy!- kiabáltam vissza- Anya, apa, ő itt kiskori barátom, Subaru!
- Azta!- mondták egyszerre.
- Hogy megnőttél, Suu- kun!- mondta anya,erre Subaru elmosolyodott- Amúgy hogy kerülsz te ide? Jöttél meglátogatni Kiritot?- kérdezte.
- Nem. Ideköltöztünk. Két utcára a Nono édességbolttól.- felelte Subaru.
- Hát akkor üdv a Nono édességboltban!- kiáltotta apa- Amúgy ti nem vagytok éhesek?
- De!- vágtuk rá egyszerre.
- Menjetek el hozzánk, készítettem ebédet!- mondta anya.
Mi épp megfordultunk, hogy menjünk, amikor apa utánam kiáltott:
- Kirito!
Visszafordultam.
- Igen?
- Nemrég volt benn az egyik barátnőd!
- Ki?
- Az alacsony, fekete hajú, hiperaktív! Nem jut eszembe a neve.
- Mei?
- Igen, igen, ő volt az! Azt üzeni, hogy délután menj ki velük a strandra! Pakolj össze, ebéd után egyből menj el hozzá!
- Oké!
- Ja és üzeni, hogy vigyed a pasit is! Gondolom Subarura gondol! Na menj! Sziasztok!
- Sziasztok!
- Viszlát!
Elmentünk hozzánk és gyorsan megebédeltünk. Körbevezettem a házunkban Subarut, majd összepakoltam és indultunk Meiékhez. Mire odaértünk, a többiek már ott voltak.
- Na végre itt vagytok!- mondta Riu.
- Neked is szia, Riu!- szóltam vissza csípősen.
- Látom, hoztad a pasidat is!- mondta fulladozva a röhögéstől Mei.
- Már mondtam, hogy nem a pasim!!- kiabáltam- Amúgy, még be sem mutattalak benneteket Subarunak! Nos, ő itt Mei, ő Hinata, ő pedig Riu.- mondtam a lányokra mutatva.
Még egy picit beszélgettünk, aztán indultunk a strandra. Amikor megérkeztünk és átöltöztünk, vettünk egy jégkrémet HInatának, felfújtuk a kihozott strandlabdát és úszógumit és megkértük Subarut, hogy fotózzon le bennünket. Ő nem öltözött át, mert nem volt fürdőruhája. XD

(balról jobbra: Mei, Hinata, Riu és én)
Fürödtünk, aztán elkezdtünk röpizni. Egyszercsak egy sértődött hang szólalt meg a hátam mögött:
- Engem miért hagytok ki mindenből?
Hátranéztem...
Kékeszöld haj, kék szem, nagy nyaklánc és rosszlányos öltözet. Ez csak egy valaki lehet! Mimi, az unokatesóm!
- Mimi? Te mit keresel itt?!
- Anyudék mondták, hogy a strandon vagy és kijöttem, hogy veled lehessek és játszunk!- mondta kislányos hangon.
- Oké!- mondtam.
Ránéztem Riura és láttam, hogy a sírógörcs kerülgeti.


- Mi a baj?- kérdeztem és odaszaladtam hozzá.
Ő elhívott, picit messzebb a többiektől és halkan megszólalt:
- Ez...Ezt a lányt smárolta le Ayato!
Hirtelen sokkot kaptam.
- Mii??- kérdeztem vissza- Az unokatesómmal csalt meg téged??
Ez hihetetlen! Ez nem lehet! Mimi nem az a pasizós típus! Rendes csaj, csak furán öltözködik. Néha, amikor találkoztunk, hallottam egyet s mást arról, hogy van szerelme, meg egyszer- kétszer arról, hogy van fiúja, de ilyet álmomban sem gondoltam volna, hogy bármi köze lenne a városközpontban lakó unokatestvéremnek egy külvárosi iskolába járó Ayato nevű fiúhoz!
- Lányok, indulunk!- jelentettem ki hirtelen- Ne haragudj, Mimi, de az egyik barátnőm nem érzi jól magát, mi hazamegyünk! Majd máskor játszok veled! Szia!
Gyorsan összeszedelődzködtünk és elindultunk. Elmentünk hozzánk, ahol Riu elmesélte a többieknek, mit tett Mimi.
- Biztos, hogy ő volt?- kérdezte Hinata.
- Igen, mert nem hiszem, hogy a városban lenne egy másik, ugyanilyen lány is, mint ő!- válaszolta Riu.
- Szerintem hívjuk át és kérdezzük meg! Nem érdemes úgy vádolni, hogy ne vagyunk biztosak abban, hogy köze van az adott dologhoz!- mondta Subaru.
- Nem is rossz ötlet!- feleltük egyszerre.
Épp odanyúltam a telefonomhoz, amikor csöngettek. Kinéztem az ablakon (onnan rá lehet látni a bejárati ajtóra) és megnéztem, ki csenget. Mimi volt. Gyorsan lefutottam és ajtót nyitottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése