2014. július 2., szerda

Sweeter than candy (történetem)- Bemutatkozás

Sziasztok! A nevem Nonoshimasta Kirimayato!... Most gondolom furcsán néztek és próbáljátok kiolvasni a nevem. Sokan így vannak ezzel. Ezért mindenki Kirito-nak becéz. Nagy, kék szemeimmel és hosszú, rózsaszín hajammal (amit szinte mindig összekötök), sokkal fiatalabbnak látszom, mint amennyi valójában vagyok (hamarosan tizennégy leszek).  Egy város tengerparti negyedében élek. Régen én is a városban laktam, de a szüleimmel elköltöztünk, hogy megnyithassák édességboltjukat, ugyanis a városban minden hely bérleti díja nagyon drága.
Általánosba járok. Nem mondhatni, hogy a suli legnépszerűbb csaja vagyok, de viszonylag sokan barátkoznak velem. Ez érdekes, mert más vagyok, mint a többi lány. Hogy miért? Szabadidőmben plázázás helyett a barátaimmal nassolunk anyáék boltjában. Nem szoktam selfie-zni, posztolni, megosztani, még Facebook-om sincsen. A számítógépet egyedül Candy Crush Saga- zásra használom! A kedvenc játékom! Természetesen azért, mert édességekkel kapcsolatos! Nem említettem? Betegesen nasimániás vagyok, állandóan csokikon és cukrokon jár az eszem! És még egy furcsaság! Tizennégy éves létemre (még nem vagyok annyi, de azért szeretem néhány hónappal öregíteni magam), még sosem volt pasim, sőt még szerelmes se voltam! Nem is érdekel a téma!
Csak a barátságnak és az édességeknek élek! Ha felnövök anyáék üzletében fogok dolgozni néhány legjobb barátnőmmel!
Asszem egyelőre ennyi elég is rólam! A történet folyamán majd úgyis jobban megismertek! ;)
Ez pedig én vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése